مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 13:402023-10-19حوادث

  دستگیری عاملان تیراندازی به یک پلیس در ایوانکی 


فرمانده انتظامی استان از دستگیری عاملان تیراندازی به ماموران انتظامی که منجر به مجروحیت رییس کلانتری 14 ایوانکی شده بودند، خبر داد.

- ایسنا/سمنان فرمانده انتظامی استان از دستگیری عاملان تیراندازی به ماموران انتظامی که منجر به مجروحیت رییس کلانتری 14 ایوانکی شده بودند، خبر داد.

سردار جلیل موقوفه یی 27 مهرماه در جمع خبرنگاران ضمن هشدار به اراذل و اوباش و متخلفان اظهار کرد: در روزهای گذشته در پی اعلام خبری مبنی بر درگیری مسلحانه بین چند شهروند در یکی از روستاهای اطراف ایوانکی رییس کلانتری 14 این بخش به همراه ماموران گشته بلافاصله به محل اعزام و مشاهده کردند دو گروه اراذل و اوباش با یکدیگر درگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه هر دو طرف با سلاح گرم به سمت یکدیگر در حال شلیک بودند، افزود: پلیس با تیراندازی هوایی سعی در آرام کردن طرفین را داشت که یک گروه از اراذل و اوباش با دیدن ماموران اقدام به شلیک سمت آنها کردند تا موقعیت فرار از محل را برای خود مهیا کنند و در همین حین رییس کلانتری 14 ایوانکی از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت و مجروح شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پس از این اتفاق ماموران انتظامی شهرستان با کمک پلیس های تخصصی تحقیقات را برای یافتن اراذل و اوباش متواری شده آغاز کردند و سرانجام با اقدامات فنی و ماهرانه ی پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

  دستگیری عاملان تیراندازی به یک پلیس در ایوانکی 

  دستگیری عاملان تیراندازی به یک پلیس در ایوانکی